Reclame
Reclame:

Cubis

Huebrix
Huebrix Huebrix
Riskante Redding
Riskante Redding Riskante Redding
Mijnenveger 3D
Mijnenveger 3D Mijnenveger 3D
Merge RGBY
Merge RGBY Merge RGBY
Ketting Leggen
Ketting Leggen Ketting Leggen
Na deze advertentie kan je het spel spelen. :
Bijen Verbinden
Bijen Verbinden Bijen Verbinden
Puzzel Oorlog
Puzzel Oorlog Puzzel Oorlog
baboo-regenboog-puzzel
baboo-regenboog-puzzel baboo-regenboog-puzzel
Oriënt Express
Oriënt Express Oriënt Express
Koutack
Koutack Koutack
Ugly Invasion
Ugly Invasion Ugly Invasion
2048 2
2048 2 2048 2
Red de Beren
Red de Beren Red de Beren
Hexallin
Hexallin Hexallin
Aequilibrium 2
Aequilibrium 2 Aequilibrium 2

Beschrijving Cubis:

Verbind blokken met dezelfde kleur in cubis. Schuif de blokken van de buitenkant naar binnen. Als er 3 blokken van dezelfde kleur met elkaar verbonden speel je ze weg.

Besturing Cubis:

Gebruik de muis om dit spel te spelen.

Cubis is één van de door ons gekozen gratis Puzzel spelletjes en Denkspellen. Bij Kinderspelletjes.be zijn er nog veel meer Puzzel spelletjes beschikbaar. Als je deze spellen categorie leuk vindt dan raden wij je aan ook te kijken bij Tetris Spelletjes en Sloop Spelletjes Een ander leuk spel uit de online “Puzzel spelletjes” verzameling vinden wij het ‘Punten Verbinden spel’.

Reclame:

Speel ook deze spelletjes

3d Knippen
3d Knippen

Knip de 3d objecten in platte vormen. Jij moet zorgen dat deze vormen hetzelfde zijn als de vormen

3d Knippen
Juwelen van Cleopatra
Juwelen van Cleopatra

Verbind zoveel mogelijk van dezelfde juwelen. Hoe meer juwelen je verbindt, des te meer punten je

Juwelen van Cleopatra
Vruchten Verbinden
Vruchten Verbinden

Schuif de vruchten zo dat er drie dezelfde vruchten op een rij staan. Het is de bedoeling dat je zo

Vruchten Verbinden
Tandwiel Puzzel
Tandwiel Puzzel

Een spelletje voor de puzzelaars! Zet de puzzelstukken in de goede volgorde om 1 geheel te maken.

Tandwiel Puzzel
Punten Verbinden
Punten Verbinden

Trek een lijn van punt naar punt. Op het punt staat aangegeven hoeveel lijnen er naartoe moeten

Punten Verbinden